Vrolijk kerstfeest en een gezond 2008! - Reisverslag uit Kafue, Zambia van Vera, Joris, Margriet & Tom Kok - WaarBenJij.nu Vrolijk kerstfeest en een gezond 2008! - Reisverslag uit Kafue, Zambia van Vera, Joris, Margriet & Tom Kok - WaarBenJij.nu

Vrolijk kerstfeest en een gezond 2008!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Vera, Joris, Margriet & Tom

24 December 2007 | Zambia, Kafue

Vanuit een regenachtig maar warm Zambia, een goedlachs kerstfeest en een gezond 2008 gewenst door ons vieren!

• 24 December 2007 - 16:16

Pa En Ma Gringhuis:

Wat een mooie foto.
    Jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst en natuurlijk ook een heel fijn 2008. We hebben meer kleren aan dan jullie. Het is vandaag echt een donkere dag voor kerst. Gelukkig stralen we zelf dus dat komt wel goed.

Veel liefs

• 24 December 2007 - 19:21

Fam. Swen:

jullie ook hele fijne feestdagen! en een heel gezond en liefdevol 2008
    wij gaan in februari op vakantie een weekje van 11-18 feb dus gaarne dan niet het diner plannen, want wij willen jullie graag weer zien.

in mei ben ik uitgerekend van een tweeling....leuk he?

kussen uit Voorschoten,

jw en esther

• 24 December 2007 - 19:23

Jos Botman:

Hele fijne kerst. Heerlijk om alle foto's te bekijken. Africa is toch...........

• 25 December 2007 - 14:24

Henriette De Boer:

Hoi Margriet, Tom en kids,

vanuit een grijsbewolkt Nederland een hartelijke kerstgroet aan jullie vieren!
    Blijkbaar hebben we allemaal geen witte kerst, maar als we maar een gezellige tijd hebben met familie en vrienden, is het altijd goed toch? We wensen jullie ook een mooi uiteinde en een heel gelukkig 2008!

Groeten, Henriëtte en Johan

PS, 1 van mijn goede voornemens is om nu echt eens iets te organiseren voor zo ver mogelijk...

• 26 December 2007 - 19:47

Leonard:

Nou, voor de kerstgroeten is het te laat. Een heel gelukkig en voorspoedig 2008 gewenst dan!
    Ik heb jullie verhalen op de site met grote belangstelling en ook bewondering zitten lezen. Erg goed en mooi om te zien hoe jullie "je droom leven".

groeten van De Roosjes, Leonard, Mirjam, Ryanne en Mylene

• 26 December 2007 - 20:14

Paulien:

Inderdaad erg goed gelukt de knipbeurtjes bij de kinders!! Wat een heerlijk plaatje..

Lieve kus uut Grunn,

• 27 December 2007 - 22:45

Hetty:

Lieve Kokjes,

Wens jullie al het goeds toe voor 2008 en het is een super leuke foto!

groetjes, Hetty

• 29 December 2007 - 20:38

Mirna Ed Rest:

En een heel voorspoedig 2008! Warm qua temperatuur, liefde en inkomsten! groeten...

• 30 December 2007 - 11:54

Marijke:

Wat een leuke foto! Al het beste gewenst voor komend jaar.