Kerris?! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Vera, Joris, Margriet & Tom Kok - WaarBenJij.nu Kerris?! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Vera, Joris, Margriet & Tom Kok - WaarBenJij.nu

Kerris?!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Vera, Joris, Margriet & Tom

02 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Tja, het lijkt een stap terug in de tijd maar Margriet en ik zijn sinds anderhalve week terug in Engeland, Kerris om precies te zijn. En dat is waar we van 2005 tot 2007 woonden. Zoals in een vorig bericht geschreven hebben we gekozen om terug te gaan naar het mooie Cornwall in Zuid-West Engeland. Vorige week druk met het vinden van een huurshuis, kopen van een auto en vinden van een school voor de kids. Allemaal gelukt - daarover meer in een volgend bericht. Vanaf morgen wonen we (eerst nog 2 weken in een vakantiehuis) in Constantine aan de Helford Bay. Schitterend gebied waar hopelijk ook het zeilen weer kan worden opgepakt en waar (best uniek voor Cornwall) de kinderen naar school kunnen lopen of fietsen. En in afwachting van de stap naar Constantine logeren we nu al bijna 1,5 week bij onze oude buren in de hamlet Kerris.

• 02 Februari 2010 - 12:42

Claudia:

Wow, ik had het vorige reisverslag even gemist en huppekee, jullie zitten weer in een ander werelddeel! Heel veel succes met alles wat er nu op jullie pad gaat komen.
    Liefs, Claudia

• 02 Februari 2010 - 20:05

Ma Gringhuis:

Veel succes allevier.
    In de loop van de middag zijn de kinderen opgehaald door Tom's ouders. Het is in een keer heel erg stil. We zullen ze missen.
    Groetjes, natuurlijk ook van pa.
    Veel liefs

• 02 Februari 2010 - 20:53

Mirna:

mooi te lezen dat de opzet geslaagd is. Nu snel als gezinnetje weer bij elkaar en het gestructureerde Europese leven oppakken. Succes!

• 02 Februari 2010 - 22:43

Fokje:

Hallo Allemaal.
    Welkom terug in Europa.
    Na een lange vakantie moeten jullie zeker weer wennen aan de dagelijkse dingen.
    Maar met opa en omi kok in de buurt zal het zeker lukken.Tante Lineke

• 10 Februari 2010 - 15:15

Josephine Woldring:

wat een grote veranderingen! ik hoop dat jullie heel gelukkig worden, en misschien voor iets langere tijd, in het schitterende cornwall. stuur/mail je je nieuwe adres even? als je dat al hebt.
    dan kan ik jullie een verhuiskaart sturen: volgende week ga ik met pensioen en verhuis naar elst en italie. liefs van jullie 'oude'juf...