Het afscheidsfeest voorbij - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Vera, Joris, Margriet & Tom Kok - WaarBenJij.nu Het afscheidsfeest voorbij - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Vera, Joris, Margriet & Tom Kok - WaarBenJij.nu

Het afscheidsfeest voorbij

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Vera, Joris, Margriet & Tom

18 Augustus 2010 | Zambia, Lusaka

Lieve vrinden,

Terwijl Margriet als 4 uur op de OK staat, Vera ligt te slapen, ons afscheidsfeest achter de rug is en de regentijd voor onze vierde keer is aangebroken, even een last minute bericht aan een verwaarloosde jullie.
Zoals jullie wel weten zit het er zeer binnenkort op. Donderdag aanstaande trekken we waarschijnlijk voor de laatste keer de deur van ons schitterende huis hier dicht. Maanden van afronden, inwerken, bezoek ontvangen en toch ook nog een beetje vakantie, liggen achter ons.

Het is ondertussen 7 december, de telefoon lag er dagen uit en wij zitten ondertussen in Lusaka. Ons huis is leeggepakt, we hebben van heel wat mensen afscheid genomen en gaan vooralsnog onze laatste week Zambia in.
Vrijdag a.s. vertrekken we richting Zuid-Afrika om vanuit daar naar Amsterdam te vliegen. Zaterdag om 9.40 uur landen we als alles goed is op Schiphol. Wisselende gevoelens over. Zeker nu we net via de mail lezen dat het min 6 in NL is. Wel enorm veel zin om jullie allemaal te zien, voor langere tijd. We zullen in Amstelveen verblijven, dus hopelijk tot gauw.

Zij die dichterbij gaan komen, groeten u!

Veel liefs,

Vera, Uk, Margriet en Tom